انتخاب بهترین‌های CES 2011
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انتخاب بهترین‌های CES 2011
نوشته شده در جمعه 15 بهمن 1385
بازدید : 1072
نویسنده : MRK
نمایشگاه CES 2011 در حالی به کار خود در لاس وگاس پایان داد که بسیاری از تولیدکنندگان از سراسر دنیا بهترین محصولاتشان را به این نمایشگاه بزرگ آورده بودند.

 

این رخداد بزرگ جهانی که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می شود امسال هم بزرگانی از سراسر دنیا را گرد هم جمع کرد تا با حضور گرم خود سرمای زمستان را کمرنگ کنند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در نمایشگاه محصولات مصرفی امسال لاس وگاس همه تولیدکنندگان گوشی علاوه بر رقابت با یکدیگر، سعی کردند محصولاتی در قد و قواره آیفون 4 اپل، Galaxy S سامسونگ و HTC Desire HD ارایه کنند. به این ترتیب به لحاظ طراحی، سایز صفحه نمایش و پردازنده و ضخامت گوشی آثاری از رقابت با این آیفون اپل به چشم می خورد.
در این گزارش بهترین گوشی های نمایشگاه CES 2011 انتخاب شده که به ویژگی های آنها می پردازیم.

 

Venue دل


در حالی که شرکت دل یک نسخه از گوشی Venue را با سیستم عامل ویندوز فون هفت مایکروسافت پیش از نمایشگاه CES عرضه کرده بود، در طول این رخداد جهانی نسخه دیگری از گوشی Venue را با پشتیبانی از سیستم عامل اندرویید 2.2 Froyo رونمایی کرد.
این گوشی به لحاظ صفحه نمایش 4.1 اینچی AMOLED/Gorilla Glass ، پردازنده یک گیگاهرتزی و دوربین 8 مگاپیکسلی در رده برترین های CES قرار گرفت.


Optimus 2x ال جی


گوشی Optimus 2x پیش از نمایشگاه CES معرفی شد، اما چون اولین گوشی هوشمند با پردازنده دو هسته ای بود سروصدای زیادی به پا کرد و توانست در رده بهترین های این نمایشگاه قرار گیرد.
Optimus 2x اولین گوشی هوشمند با پردازنده Nvidia’s Tegra 250 است که صفحه نمایش 4 اینچی  WVGA دارد و از دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با وضوح  1080 پیکسل بهره می برد.


Optimus Black


محصول دیگری از ال جی با نام Optimus Black توانست عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.

این گوشی همانند 2X از تراشه دو هسته ای بهره نمی برد اما به لحاظ ضخامت 9.2 اینچی اش در رده بهترین ها قرار گرفت.
صفحه نمایش Black هم 4 اینچی NOVA است که در انتخاب این گوشی به عنوان برتر بی تاثیر نبوده است. ال جی ادعا می کند میزان مصرف انرژی در این گوشی کمتر از نمایشگرهای Super AMOLED است.


Atrix موتورولا


گوشی هوشمند Atrix موتورولا همانند 2X ال جی، از پردازنده دو هسته ای بهره می برد اما این گوشی به لحاظ ظرفیت حافظه 48 گیگابایتی و کیفیت HD نمایش تصاویر در دوربین جلویی و پشتی جزء بهترین های CES شده است.


Xperia Arc سونی اریکسون


در حالی که همه کاربران در انتظار عرضه گوشی PlayStation بودند اما سونی اریکسون اقدام به رونمایی از گوشی Arc از سری Xperia کرد که باعث شد همه طرفداران سونی اریکسون مدل های X10 و  X8 را به کلی فراموش کنند.
گوشی Arc از نسخه 2.3 اندرویید، دوربین 8.1 مگاپیکسلی و صفجه نمایش 4.2 اینچی بهره می برد و به این ترتیب توانسته عنوان برترین را در نمایشگاه CES 2011 به خود اختصاص دهد.


گوشی های HTC برای بازار آمریکا


شرکت HTC در نمایشگاه CES امسال از گوشی هایی با پشتیبانی از سرویس های شبکه نسل چهارم و مبتنی بر سیستم عامل اندرویید گوگل برای بازار آمریکا رونمایی کرد.
یکی از این گوشی ها Thunderbolt است که صفحه نمایشی به بزرگی 4.3 اینچ دارد و از نسخه 2/2 اندرویید و سرویس چت ویدیویی اسکایپ بهره می برد.
Inspire 4G هم گوشی دیگری از برند HTC است که از اندرویید 2/2، پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon، صفحه نمایش 4.3 اینچی و دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.


Droid Bionic موتورولا


گوشی Droid Bionic یکی از بزرگ ترین گوشی هایی است که از سیستم عامل اندرویید نسخه 2/2 بهره می برد. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت HD، دوربین 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از اتصالات شبکه 4G/LTE است.

 

Infuse 4G سامسونگ


Infuse 4G گوشی دیگری با پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم LTE است که در نمایشگاه امسال در رده برترین ها قرار گرفته است.
این گوشی به لحاظ دارا بودن صفحه نمایش 4.5 اینچی Super AMOLED، تراشه دوهسته ای، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Hummingbird، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی عنوان برتر را به دست آورده است.






مطالب مرتبط با این پست
.